qd李伟

Tidal Wave - Kiso、Rossy

小豆之家:

You can crashing into my heart like a tidal wave
你宛如一波潮汐汇入我的心海
You're ever lasted love me hard like a tidal wave
你的爱意也似潮水持续向我涌来
This Friday night it's getting late
星期五的夜晚渐渐深沉
We're for a double and that's okay
我们二人在外闲逛轻松惬意
I want to show love,you want me
情投意合相谈甚欢爱意渐浓
My hands loaf your body
我的手绕过你的腰肢

You can crashing down like a tidal wave
你的笑容仿佛清风撩起我心中的波纹
You can crashing down like a tidal wave
你的一举一动都激起爱的涟漪
I've come alive
焕然新生
When you staring to my eyes
四目相对明送秋波
And when we touch,I feel the rush but not deep inside
我们靠近彼此的身体
Feel the rush but not deep inside
我快要淹没在你袭来的爱意中
Oh,baby you are my muse
亲爱的你就是我的缪斯
You're my soul,you're my rhythm and blues
是我生命的最深处 知晓我的情感变化
And maybe one day I can be yours truth
或许某天我也会这般了解你
Maybe I can be yours truth
愿这天快些到来
You can crashing into my heart like a tidal wave
你宛如一波潮汐汇入我的心海
You're ever lasted love me hard like a tidal wave
你的爱意也似潮水持续向我涌来
This Friday night it's getting late
星期五的夜晚渐渐深沉
We're for a double and that's okay
我们二人在外闲逛轻松惬意
I want to show love,you want me
情投意合相谈甚欢爱意渐浓
My hands loaf your body
我的手绕过你的腰肢
You can crashing down like a tidal wave
你的笑容仿佛清风撩起我心中的波纹
You can crashing down like a tidal wave
你的一举一动都激起爱的涟漪

小豆之家敬上!

评论

热度(18)